Pengikut Setiaku, jemput FolloW ^^

Sunday, January 2, 2011

Melancholy Glance~acheche...

Salam sume,

Haaa tajuk ni menunjukkan aku gigih menumpukan perhatian mase ELP, terbaik ah Mdm. Azah, bertuah tau dpt anak murid cam aku, siap aplikasi dlm blog lg..hahahaha(bangga sbntr).

Bg y x tau maksud apa tajuk ni, maksud dia renungan kesedihan g2, melancholy maksud dia sedih...ala2 dlm cite korea termenung gitu menghadap tingkap waktu hujan2...fuhhh layan lg OST korea y sdey...sah2 nangis..aku suka feeling2 nih hilang stress aku...

Sori la kalu post aku pun membuatkan korang stresss gak...keh3~

Ala bru sehari semalam kat asrama, aku dah rindu umah, x puas dok umah...jap, jap aku rasa aku copy ayat taun lepas ja...hmmmm(taun lps gini gak..hehe).

Tak kira aku nk balik gak mggu dpn, 1 and a half hour drive ja, aku drive sorg x pa...kih3 sbb ada transport mmg x lekat la kat IPG y aku cinta ni. Dgr kata cos sem ni x besh la, tp x tau la kan, blom cuba blom tau, aku mcm suka ja tajuk anatomi nih...hohoho (bohong hang tiera!).

Taun ni aku dok sorg...tu y melancholy ckit tu, sunyi ooooo~
Rmate aku pindah, aku kena tggu bdk junior la...mula2 cam excited ja dok sorg2 pastu mula la takot...berdebar2 la...hik3. Tambah plak musim ujan ni postpone lak so bulan satu ni asik ujan la kalu tak bulan 12 abis dah hujan2 nih. Tak pa leh aku bergelumang dgn comforter baru aku y bru beli kat sale. Murah gler Rm 58 ja...ok la x kempunan aku nk merasa comferter...haha~ harap2 aku dok sorang ni x telat p kuliah pagi2...please2.

Sila jgn jeles aku balik mggu depan....lalala..tata semua (start keta n drive balik).
Kelas tak mula dah gatai nk balik, p sana hang tiera, dasar malas belajar tol! Aku kata kat diri sendiri x pa, korang x payah sibuk2 kata kat aku...daaaa~

No comments:

Post a Comment

Thanks sudi membaca blog yang tak seberapa ini~

Jangan Segan untuk kritik blog ni, tapi yang membina la ye? BE NICE ^_^