Pengikut Setiaku, jemput FolloW ^^

Saturday, January 15, 2011

Versi 2: No money, No Cantik...

Salam,

Dalam kedinginan dompet aku ni masih lg aku terkinja2 melawat Beauty center kat Kuala Besut. For what?
Haaa, ni la extension dr azam aku nk makeover. So leh kata psal review facial gak la ni.
Cilok dr google, tp gmbr ni sama ngan y ada dlm buku kt kedai facial y aku buat tu. 
Anyway, korang buat facial with clothing, muka korang ja y nk diurut, ok? 

So pd mggu lepas, berbekalkan duit Rm30 hinggit aku p la satu kedai y buat facial ni. Aku slalu ja tgk kedai ni bila aku bershopping kat Kuala Besut tp x smpai seru hinggalah hari terbabit. So aku p la ngan kwn aku y sorg tu n temuramah tuan kedai pasal pakej y dia tawarkan. Bila ja akak tu ckp ramai dh bdk IPG y dtg wat facial kat c2 trus kami on jaa.

Satu aku nk ckp, suasana dia tu berjonsepkan ala2 spa kat Bali tau, bg aku la y tak pernah sampai kat cna tp gila ahh boleh buat tido kot. Siap ada gamelan lg n nyaris2 aku tido ja masa dia proses muka aku. Produk y dia guna tu aku tak ingat sangat tp ok la. Part y paling tak tahan bila dia buang 'blackhead' kat muka aku, sakit tu tuhan ja y tahu. Tp pas selesai...fuhhh licin sikit muka aku nh. Heran gak kak tu ckp muka aku x dak la byk jerawat pun...aku rasa muka aku cm pakai blusher 24 jam sbb merah angkara jerawat2 tu la.

Apa pun aku bertekad nk truskan benda2 gni at least sebulan sekali la...pokai kot kalau seminggu sekali. So pada y pernah terpikir, teringin or mimpi nk wat facial pergi je kat kedai2 y buat ni. Tp pastikan korang tanya org y buat tu pasal produk, prosedur n rawatan apa y sesuai utk korang, jgn main hentam ja nnt merana muka korang. Tak payah malu2, sesekali manja kan diri apa salahnya. Kita jaga penampilan bukan nk melaram x tentu hala kan? Masuk la makhamah pun korang y menang berbanding org2 y tau ckp belakang. Depa jeles ja sbb kedekut duit nk p tempat mcm tu...membazir katakan...hemmmm~

No comments:

Post a Comment

Thanks sudi membaca blog yang tak seberapa ini~

Jangan Segan untuk kritik blog ni, tapi yang membina la ye? BE NICE ^_^