Pengikut Setiaku, jemput FolloW ^^

Wednesday, February 15, 2012

Rasa Nak Penampar Laju-laju je~

Salam,

Lama jugak Tiera tak buat entri ye, tak tau nak buat apa. Baru je balik dari sukaneka Sem 5 tadi, huhu kami kalah tapi yang penting kami main adil dan saksama k! Budak kelas lain ganaz-ganaz sangat hehe. Apa pun nanti Tiera buat entri khas untuk aktiviti tu.

Dua tiga hari lepas tengah dok ronda-ronda kat blog orang lain, Tiera terserempak dengan satu video ni, so korang enjoy la pastu bagi respond ok? Haha :)




Rasa nak penampar tak? Haha
There was an error in this gadget