Pengikut Setiaku, jemput FolloW ^^

Saturday, January 1, 2011

Aura sesi kelas bermula, sudah terasa~

Salam untuk kali kedua hari ni....

Sampai sudaa IPG,,,haha aku rasa tak sedap ati pasai pa tah...besa la IPG selalu bagi rasa seram sejuk sampai ke tulang.
Gatai sgt nak mai awal x tau nak buat apa dah....nk kemas baru separuh brg. Malaih mengangkut brg dr bilik stor n dlm keta ada lg...bwk brg mcm baru masuk IPG ja kalah junior bru masuk.
Tggu kwn2 lain chek in masuk, cpt la korang sunyi btol asrama....meriah2 aku tak sedey sgt..hua3~
Laparrr oiittt, brg aku ada plak y kena buang benci btol la pantang tggl ckit, habis botol air aku y besar tu...dah la tgh lapar air nih...caittt~

No comments:

Post a Comment

Thanks sudi membaca blog yang tak seberapa ini~

Jangan Segan untuk kritik blog ni, tapi yang membina la ye? BE NICE ^_^

There was an error in this gadget