Pengikut Setiaku, jemput FolloW ^^

Wednesday, December 22, 2010

Versi 1: Online Shopping!

 
Amacam, ade kasi gempak x kat korang? 

Haa, dikalangan kwn2 semaktab aku nih aku mmg trknl gak ngan tag 'suka beli brg online'.
Dah nk wat mcm mana, brg online sng nk dpt xpyh nk tunggu p KL ka, tawaf mall 7 kali ka or kuar msk kedai smpai pening kepala. Kalau online aku dpt beli brg smbil golek2 atas katil lg kot. Tp fulus pastikan ada n kudrat nk p trnsfer duit kt maybank tersedia. Nasib baik aku bley drive x yah susah2 tggu org drivekn aku.
Aku ni mmg suka sgt brg2 y comel tp ley dgunakan (berfungsi dlm kehidupn). So aku nk rekemen kat semua remaja2 perempuan kat sana y suka brg2 comel mcm y dh aku kipas2kn td. Y x suka or nk kutuk2 sila beredar~
Laman ni d'pggil Home Banner..(click je kat link ni) 
Boley kata semua ada, mak korang pun boley gak join shopping kalau nk comelkan dapur2 diaorng. Brg stationery, hiasan meja, brg berkaitan ngan laptop, nk kuruskan bdn ke(not pill ok!) and even baju pun ade. Harga? Aku kira ok la, tp kalu brg online rugi beli sikit2 baik beli byk2 sbb byk mana korang beli kena byr 8@6 postage charge so better korang list byk2 brg y korang nk, tak pun campur y mak korang nk jugak.
Setakat ni byk jugak la y aku beli contohnya mcm kotak susun atur kn, aku mmg suka n kwn2 aku pun tya aku beli mana. Sbb sng aku nk susun brg makeup aku y bersepah2 atas meja, nmpak comel n kemas.
Baju aku x pnh try beli lg tp aku kira ok la sama mcm y lman2 web lain jual gak. So korang nk cari ape2, cari jelah kat kedai online ni ok?

No comments:

Post a Comment

Thanks sudi membaca blog yang tak seberapa ini~

Jangan Segan untuk kritik blog ni, tapi yang membina la ye? BE NICE ^_^